Saknad till 1000 <3

Publicerad 2011-11-05 18:05:36 i Allmänt

Hejsan....
Just nu har jag ätit middag och nu sitter jag här å typ
lyssnar på musik, å deppar lite..
Asså det går bara inte att vara så hära "glad"
då inte min lilla gumma e här.. ;/
Igår så åkte hon, och asså det går bara inte att vara glad igen...
Det var så hemskt att skiljas åt för ganska länge..
och tårarna kom på samma gång derekt då jag gav henne en kram
å sa hejdå, det känntes hemskt, och asså jag kunde knappt prata
fick världens klump i halsen, asså det låter löjligt men ja asså,
hon e verkligen den bästa som finns för mig, och jag klarar inget utan henne!!
och asså det svider i hjärtat att skirva det hära, för jag vill bara sätta mig ner och gråta
för jag saknar henne redan enormt mke, men det går med dagarna, men asså
när de e som lugnas och jag e lite själv och lyssnar
på ngn låt vi lyssnat på tillsammans som t.ex caribbean blue. ,asså det
går bara inte att hålla tårarna...
Och wilma betyder allt för mig, och jag skulle aldrig i hela mitt liv välja ngn
före henne!
aldrig!! never never never!!
för hon är det fiaste jag vet!
och hon är bara min, och vad som än händer så kommer jag
ALDRIG att glömma den underbaraste flikkan
som finns på hela jorden, det kan jag lova!
men iaf jag ksk skriver ngn skit senare, och jag hoppas jag får sova hos
mormor å morfar inatt det e så mysigt å sova här!!
man får komma bort å vara med kompisar, det lättar lite! :)
men jag saknar ändå Wilmis mäst av allt!! ;* <3
aja vi hörs sen allihopa
pussåkram
// Meryam ;p




Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2011-11-05 20:53:37

Känns så skönt att det finns en helmysig tjej som bryr sig om min underbara dotter så mycket som du gör :)

Postat av: Meryam

Publicerad 2011-11-05 22:56:09

Ja,Och det känns så skönt att

jag ens fann henne, och hela eran familj för

hela eran familj är verkligen UNDERBARA!! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela