Säg ingenting för...... <3

Publicerad 2011-11-10 18:39:00 i Allmänt

Hejsan har typ nt blogga så mke i veckan, har haft fulltupp :D
men iaf så ville jag säga en sak!
Och det är...


Att jag saknar min bästa vän Johanna..
Hon är en riktig vän jag aldrig vill fölora
jag vill ha dig som vän livet ut gmn!!
och jag har inte träffat dig på typ sju år.
Och jag ska träffa dig på onsdag,
tagga tagga tagga!! :D <3
Iaf så även fast vi inte skriver så ofta
elr vi pratar inte så ofta nu mera
älskar jag dig inerst inne!
och saknar dig gör jag med!
:) <333

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2012-03-27 06:35:33

hej meryam

du får lägga ut bilder på mig. kan du berätta för dina läsare hur du känner för mig. bara om du vill. älsakr dig

Postat av: johanna

Publicerad 2012-03-27 06:36:34

hej meryam

du får lägga ut bilder på mig. kan du berätta för dina läsare hur du känner för mig. bara om du vill. älsakr dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela