nu är det värsta över..

Publicerad 2011-11-04 15:13:19 i Allmänt


Hejsan...
Ja vad ska man säga?
nu har hon åkt å det värsta är över, att se henne gå, och man vet att man inte ser hon på länge...
och jag saknar henne redan! ;( <3
men iaf vi gjorde typ inge då hon va hos mig vi typ låg i sängen å prata å hon börja sitlla mig ;]
hahah ja vi kommer iaf ha många minne ;p
ja och ikväll blir å vara med agnes ksk, men jag tro det iaf :D
ja vad ska man mera säga?...
ja ni kan få lite bilder här nu ;p




Den bilden tog jag på finisen min innan hon for hem idag ;( <3



Wilma drack cooola då vi va på badhuset :D <3



Coooola fulla minnen ;) <333



Grädd tårtan vi bakade i torsdags hos Wilmis ;* <3










AJa nu har jag typ visat alla bilder jag har tagit sen wilmis va här ;p
men vi hörs sen, nu ska jag typ.,,..,.,,.,.,.,., vara ledsen en stund sen återgå till det vanliga tråkiga, utan
min finaste Wilma ;( <333333
jag vet att du kommer läsa det hära wilma!


Jag älskar dig Wilma Körberg <3



Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2011-11-06 13:52:02

kan jag få ta en bild på wilma när hon har cola i munnen å när hon skulle fara ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela