Något jag måste få säga!! <3

Publicerad 2011-11-29 14:04:54 i Allmänt




Om ni inte ser var det står på bilden, så kan ni se tydligare här:

Wilma Körberg, vad vore jag utan dina andetag?
Jag kan inte prata med dig när du tittar bort,
men det gör du aldrig,jag skulle ge dig allt du pekar
på, men när du bara inte hör säger jag så,
jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte
ens stå när du inte se på!! Du är det finaste gud skapat, en ängel
på jorden, du har gjort min framtid ljus, och alltså ingen förstår
verkligen hur jävla mke jag verkligen älskar dig!
Du är seriös som en syster för mig, och alltså ja du är helt obeskrivlig för mig..
Snackar ngn skit om dig, jag skyddar dig, gör ngn dig illa slår jag tbx, hoppar
du hoppar jag,så enkelt är det. Och du ska ALLTID känna dig trygg hos mig,lova
mig det, Och vad som än händer, så kommer jag älska dig, för dig kan jag lita på till
tusen och du sviker mig aldrig, du talar sanningen och du är helt enkelt den bästa
vännen man bara kan ha, kommer aldrig glömma första dagen vi var med varandra den
13/6-2009 det var den dagen jag började inse hur underbar du var och att jag ville ge
våran vänskap en chans, och det var det värt, jag ångrar inte ens
sekund med dig, jag lovar INTE EN ÄNDA SEKUND!! och ja varje gång du åker ner till
stockholm så känns det som världen ska gå sönder, och jag får ångest för du ska åka
för det känns faktist å det är nog jobbigt för både
dig och mig, verkligen, men alltså vi ska klara det hära gumman, du och jag SKA klara
det hära, hör på här Wilma Körberg. vi gör såhära, Håll mig hårt i handen så vardrar
vi hand i hand livet ut,och vad du är gör, släpp inte. Vi ska dela glädje
och sorg med varandra LIVET UT, för vi är
BÄSTA KOMPISAR FÖR EVIGT!! ;* <3

En sak till jag ville ge dig min underbara bästa vän, denna låt
är till dig, ta in det i ditt hjärta och njut av livet, så ses vi snart!! (: <3

http://www.youtube.com/watch?v=o8DcTkKU3x0   Kolla snälla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela