Lööördaag ;)

Publicerad 2011-11-26 12:22:23 i Allmänt

Yeey hejsan allihooopa,
idag är det lördag det känns härligt som saaatan ;p
men ja jag är typ dyyyyng förkyld å bah bränn inne halsen ;( men
det går över snart hoppas ja ;D ja idag så ska jag baka bullar lusse bullar asså,
sen så ska lillebror ksk vara med V, så då blir å vakta dom men vet inte än (:
Ja vad finns det mer å säga? om exakt 30 dagar kommer Wilmis, jippiiiii!
längtar nanting xD Och jag sakar henne enormt, iaf..
igår så satt jag på msn hela kvällen å hade ett fett random videosamtal med världens bästa Isa ;* <3
Å asså mormor åkte t lse idag å jag ville du följa för jag ville träffa Isa, men såklart skulle ju adam följa så då rymtest inte jag å Amanda ;s
Aja har typ inge mer å säga nu, men jag udt sen ;p
hare bra, btw;bjuder på en bild ^^


I'm just myself and no other

Kommentarer

Postat av: Elin virding

Publicerad 2011-11-27 16:24:22

Hej! så jävla fin blogg <33

Postat av: Meryam

Publicerad 2011-11-27 16:41:50

Nååw Elin, din blogg e osså sjuukt fin!! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela