Dålig udt men ska bli bättre ;)

Publicerad 2011-11-22 21:47:31 i Allmänt

Hej de få som läser min blogg, jag tänkte bara säga att idag så hare varit skola
och sen kom jag hem och hade fett onti huvve så jag satt bah vi datorn for t mormor å
fika lite snabbt, sen for jag hem pluggade, prata med Wimlis, sen tore slut på batteri i hemtelen så då kunde
vi inte prata någe mer men vi chattade ist, och ja sen så på onsdag ksk jag mamma å
syrran ska fara å se på bio, men de e bara ksk!! (:
asså de va ngt jag skulle säga men jag kom inte på vad det var?
Juste ja imorgon blire simmning på idrotten TAGGA TAGGA TAGGA!!! ;D
aja nu så ska jag sova järnet, gnatt alla söta
//Merre ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela