Badhuset ;p

Publicerad 2011-11-02 16:17:32 i Allmänt

Hejsan allihopa, idag så har vi varit
på badhuset det var sjukt kul :)
vi tog 10 bussen på morgonen till storuman, sen bada vi och efter
det gick vi å åt, sen kom jossan å hämta oss, för wilma skulle göra ett tandsmycke men
dom visste nt vare kosta alltså dom som jobba där så hon fick inte göra ngt ;(
så ja, sen for vi hem och vi kom just hem.. så nu ska jag å amanad börja gå hem å äta sen blire wilma efter maten osså ;p
hre gött
//Märrrre



<3

Kommentarer

Postat av: wilma

Publicerad 2011-11-02 20:11:51

ja det var roligt på badhuset!!! men asså jag vill ha mitt tandsmycke nu men jag ska få det på jullovet!! :P



Ha det gött

//Wilma

Postat av: Meryam

Publicerad 2011-11-03 10:20:13

Ja det var det ;d ja men wilma du ska ju få det tare chill ;) <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela