Älskar dig Wilma Körberg!! <3

Publicerad 2011-11-06 12:59:28 i Allmänt

När jag står på min gård ser dig åka iväg det gör ont i min själ för min saknad jag bär, ger mig tårar ibland och när dom kommer fram känns det sämre för stunden  utan dig är jag halv jag sitter  ensam om kvällen och bara tänker hur många gånger om dagen jag saknar min brud
ÄLSKLIIIIIING
Det var ett tag sen vi sågs jag saknar dig hårt gumman kan du förstå det var ett tag sen vi sågs jag saknar dig hårt baby kan du förstå vad jag tänker på visst det har varit svårt men jag ksk med en låt om oss två .
Jag hoppas det för jag kämpar mer och jag hoppas du ser du är den finaste jag vet
Jag älsar dig gumman o jag menar allt i de ordet inte konstigt att jag saknar dig du är det finaste på jorden.
Du bor i Stockholm och jag bor Gunnarn så det  är väl inte så konstigt att jag saknar dig idag
Nej fan jag har blivit van jag har saknat dig så mycket så jag klarar min dag men fan baby det var rätt tungt ett tag kunde gå flera veckor innan du kom tillbaks
Japp kapitel två så jag beter blad jag snackar vänskap på beat här i högsta grad
Det ska vara du och jag som jag sa idag lång tid framöver gumman jag stannar alltid kvar
Även om vi ksk bråkar ibland så slutar det alltid att vi går hand i hand  åh fan jag är glad för det att det inte är någon saga det är min verklighet det är sant och det vet du med men du tror du vet vad jag känner men jag känner faktist mordet är vänskap som jag aldrig kommer ångra jag tänker på dig varje kväll precis innan jag somnar
Och jag är glad för du stannar kvar så jag skriver en låt för att visa dom vad
Som är svårt att beskriva att är speciellt vill visa för alla att jag tänker på dig jämt
Jag står på min gård ser dig åka iväg det gör ont i min själ för min saknad jag bär ger mina tårar ibland och när dom, kommer fram känns det sämre för stunden utan dig är jag halv
Jag saknar dig gumman!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela