Min historia om året 2011

Publicerad 2011-12-30 16:06:59 i Allmänt

Hej jag tänkte berätta om hur jag har
upplevt det underbara året 2011..
Det började med att jag skulle gå sista terminen
på Gunnarn skola...  och jag tyckte det gick otroligt fort allting, skolan flöt på
och jag gruvade mig lite inför röbro,och jag ville inte lämna Gunnarn, men jag  var tvungen vad ska man gör? ja sen så va jag i skolan och verkligen njöt av de sista månaderna, och som sakt det gick fort, och det blev skolavslutning, och det var nästan den värsta dagen i mitt, liv, typ?
ja sen så hade vi skolavslutning det gick bra, det var asm..
sen fick vi lov, vi hade ganska kul med en
Person..
men jag saknar inte så mke... men iaf vi badade liet och så
för wilma hade inte kommit, så ja det var ganska långtråkigt...
men det funkade det också, sen så kom wilma och alla galenskaper gick igång, vi hade så underbart roligt så, vi gjorde massa galenskaper, vi badade,grillade,sovde i tält,plocka bär, studsa studs matta, hade vattenkrig,klippte gräs (A) va å lekte på tak, snacka, körde fyr-hjuling.. osv..
asså allt gjorde vi det var så jävla asm, ja och det fortsatt, och sen vare en dag jag å amanda var hemma å pratade med mamma å pappa, och ÄNTLIGEN fick jag höre dom säga det jag har drömt om sen länge tillbaka.......
Ni ska få ett syskon!! å helvette så jävla glad jag blev <3
jag trodde jag skulle spricka av glädje ;* sen så gick det så fort och det var dags för wilma att åka ner till stockholm igen.... och ja stämningen sjönk ner till 0,0,0,0,00,0 det vart så förbannat tråkigt utan henne, men så började jag umgås med Emma (L och S mamma,) ja sen så när det var en vecka kvar tills skolan börja så var jag väldigt nervös, och jag kände, det hära kommer aldrig gå..




Veckan gick och det var dags för skola.. jag kom på skolan sen säger Nellie "kom meryam" men jag vågade inte jag stog kvar..  sen sa hon det igen, och jag kom. ja sen så kom andra skoldagen och hela klassen var typ med varandra, men jag kände att det inte skulle gå, jag ville bara tilbaka till min gamla skola... men sen så började jag "komma in i det" typ.. så jag började bli van, MEN jag saknar Gunnarns skola så otroligt mka ändå, och ngt specielt jag saknar är faktist..... lärarna mina
Linda Renman och Jeanette Lindehall.. <3 men men jag måste väl gå vidare, men jag träffar ju dom ändå,,,, ibland..  ja men sen så nu har jag börja komma in i klassen lr vad man ska säga, å våran klass har fått tagit mke konflikter, lr vad man säger, det har varit mke med lärarna och så...
och i klassen... så det var faktist inte så kul att gå till skolan där ett tag, men det känns verkligen inte så nu, nu känns det typ okej?ja sen så eftersom min mamma nu e höggravid? så måste vi hjälpa till ganska mke hemma, tvätta, diska,städa, men vad gör man inte för sin mamma liksom? :*.. ja nu har det varit jul å nu har vi jullov i en vecka och ngr dar till sen så börjar...... skolan igen...
och imorgon blir det ett nytt år!! :D och jag ser verkligen fram emot det nya året 2012, Wilma ska bli storasyster än en gång, och jag ska få ett TILL underbart
Syskon i mars!! det ska bli så jävla underbart så det är inte sant!!! <3



Aja men ni får ha det så bra, så länge, så hörs vi sen!!!
heejs //Meryam Qabil


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela