Min historia 2011 bilder

Publicerad 2011-12-30 12:53:47 i Allmänt



Min underbara bröder ;* <3



Jag å amanda efter en dag i......... skolskogen med skolan!!!
ahahahahhah saknar så jävla fucking mke.. ;( </3




Somras med WIlma <3



Badstranden, men en person,</3



Jag i typ maj? med en person </3





Båttur med WIlma<3


JAg klippte mig kort



Mamma bebis <3



JUst fick en lite kusin i Augusti också,
Som döptes den 29-12-2011 <3 (Elin och Marcus)



Min bild som jag hade som "plakat" på skolavslitningen



Lillebor som studsade med mig<3



Vi hade en kul dag med Wilmas bröder <3 i augusti?



Pappa startade eget!! :D <3




Jag i sexan!!



Moa.. Laisok 2011 <3


Yonas när vi skulle dra å fiska!! <3



Jag var med Lowisa i vintras, å vi hade SJUKT kul,, saknar henne t tusen :( <3



Min klass, asdålig bild men aja



AJa det var typ lite bilder av det underbara året 2011!!

Jag ser verkligen fram emot det nya året 2012 <3
hare gött //meryam





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela