Lucia :)

Publicerad 2011-12-13 15:51:38 i Allmänt

Hejsan jag har inte hunnit blogga ngt sen i söndgas tro jag?
elr ngt, för jag har haft fullt upp, som vanligt, men som
jag inte har nu :) morgonen börja
med att se lucia framträdande av niorna, dom va bra :D
sen hade vi dragkapm våra tjej fölora -.-
men aja sen bakade jag Jonna Therese å Lovisa pepparkakor
heheh askul vare iaf :p ja sen satt vi i eflecafét å typ tråååka -.-
sen gick jag till bussen å nu e jag hemma :) och igår kväll var vi
å såg på Yonas lucia, dom var assöööta <3
men det bästa var då jag fick leka med världens bästa Knut<3
glömmer aldrig haaan!!
den sötaste ugen på hela jordeen!! och han hade iaf inte
glömt mig och han är trots allt bara 2 år? iaf han e assööt
men ja jag har inte mke å säga?
OM FYRA DAGAR KOMMER MOOOOOSTEEEEER!!!!!!<3
och om typ en vecka får vi jul lov<3
och om 12 dagar kommer Wilmiiiiis!!
ahh längtar iaf, men nu ska jag sjunga vidare på jul låtarna, så hörs
vi seeenare, elr imorgon :) <3
//Meryam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela