Gott nytt åååååår!!! (:

Publicerad 2011-12-31 14:40:16 i Allmänt

God eftermiddag sverige :)
snart är det ett nytt år
med nya utmanngar osv :p
och jag ser verkligen fram emot det nya året 2012 det ska bli så otroligt roligt
tror jag (A) iaf jag är hos mormor för mamma å pappa jobbar
så jag har varit här, nyss matat lille Elin och nu soover hon!!
och nu ska jag hjälpa mormor lite med maten osv, och ja
ikväll blir det att käka godis för gott, för efter nyår då blir det fan
inte  då jävla godis, så jävlar ska vi minska midjemåttet, typ?:D
jaoo, nä nu ska antaglingen yonas kolla på skoterfilmer på dator, så ska
ju flöööja på meii, men vi hörs seeenare hörre nii!! ;)
Gott nytt år allihopa
//Meryam



Gott nytt år önskar jag alla min blogg läsare :) <3



gott nytt år önskar yonas er :D



min sötnoos<3



an golden angel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela