Godmorgooon D;

Publicerad 2011-12-03 11:02:19 i Allmänt

Godmorgon sveriiiigeee ;)
Jag vaknade typ halv nio? aja vennesvenne
men iaf idag ska jag å syrrran ta skrillorna å fara på sjön
å åka, å det får väl bli nå bilder, om vi nt drunkna (A) nämen
isen e typ astjock! ahh igår va jag hos mormor en stund
och sen for vi hem å såg idol, å asså jag hoppas verkligen att amanda vinner för
hon e absoluut bääääst!!!! ;* aja sen så måste ju jag ta
den jävla äckliga penselinen? asså det är assvårt å svälja dom dära jävla tabletterna dom e
skitstor osså? men det får jag leva med bara 5 dagar så..
ja sen så har jag typ inget att komma med, men som sakt jag å syran dra å
åkt skridskor nu, så ni får bilderna senare,
men ni får ha det så bra nu dåe!!! (:
//Merre

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela